tirsdag 15. april 2008

Smekkene kommer!

Til de store grøtgrisemåltidene hjemme er det etter min mening Baby Bjørn i plast med sølekant som gjelder. Men på tur, og til litt mindre måltider, synes jeg det er hyggelig med fargerike smekker som ikke tar så mye plass i veska.

Åtte fine smekker har det blitt så langt, alle med ulik for- og bakside. Disse legger jeg ut på Gryda bytter!

Og så har jeg sydd enda en liten reisepose, da. Denne gangen til ullteppet til Lillepus. Teppet er strikket med tynt garn og store masker, og hekter seg lett når det skal ut og inn av annen bagasje. Jeg har egentlig lyst til å å sy enda flere poser - til lekene, til skittentøyet, til skoene osv osv, men må nok roe ned nå hvis jeg ikke skal bli stoppet i grensekontrollen som fullstendig nutcase. ("Hey, this woman thinks she is some kind of bag lady, look at her luggage!")

Ingen kommentarer: