fredag 4. april 2008

Lillepus på kontroll


Lillepus og jeg har vært på seksmånederskontroll i dag. Hun er nå veid til 8115 g og målt til 68 cm- akkurat der hun skal være. En sprøyte i hvert lår ble det også på henne - hun tok det tappert. Jeg hadde trodd hun skulle sove dypt og lenge etterpå (det mener jeg nemlig å huske at de andre barna mine gjorde da de ble vaksinert) men Lillepus er liksom ikke sovetypen.

Helsesøster anbefalte å gi mer fast føde på dagen for å redusere spisebehovet om natten. Mer konkret: grøt til frokost!  

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med egen blogg. Jeg skal følge deg og dine framover. Både håndarbeidsprosjekt og den deilige jenta di. Kjekt å se at fødselspermisjonen får fram dine kreative evner. Men så er det jo kjekt å lage fine klær til søte jenter.