mandag 14. april 2008

Navnelappene har kommet!

Eller skulle jeg kanskje valgt "reisefeber" som overskrift på innlegget mitt, tro. Om to dager reiser vi med hele familien til New York. Jeg er lett reisenevrotisk - det er så mye å tenke på og huske når man skal reise langt med en liten baby! Kan man amme i New York, hvor mange smekker, bleier, skjeer skal jeg ta med, er det varmt, kaldt, vått? Jeg har sydd små poser, en til å frakte Mei Taien, og en til alt spiseutstyret til Lillepus.

Vel, anyway. New York er en drøm for meg, selv om det denne gangen ikke blir voksentur med høyhælt shopping og elegante drinker. Jeg leser Glamourbibliotekarens blogg med reisetips fra New York, og drømmer og gleder meg...

Men til saken! I dag kom navnebåndene mine i en konvolutt fra Sverige, ble de ikke fine?


6 kommentarer:

Aase G sa...

Ai, ai - det ser virkelig proft ut! Fint stoff den sitter på også, det ser ut som fronten på en mei-tai. Lykke til med pakking til New York, ta for all del masse bilder og legg ut på bloggen - ikke minst fra PurlSoho! Nå er forresten alle klausuler på bloggen min opphevet...:)

Gryda sa...

Det er jo fronten på den blå Mei Taien, som skal få bli med på tur.

Og flott at du er ute av skapet med bloggen din, Thorvalda. Du er jo tross alt min strikkeheltinne!

Anonym sa...

Gratulerer med eget merke. Jeg er fan av tøyposer i bagasjen. Og husk mitt tips på utenlandseiser: stoff! Tar liten plass og gir masse glede i etterhånd. God tur. Du hr vært veldig flink å legge ut nytt stoff hver dag, så jeg har vært innom. Nå blir det en pause, da.

Dr. Gill sa...

Poser kan man aldri få nok av! God tur til NY, gleder meg til rapport!

Gryda sa...

Takk for god tur, dr.gill og hilde! Og - ehe - jeg har sydd to poser til. Og pakket ferdig.

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jättefina lappar! /Karolina