torsdag 10. april 2008

Kjære Kristine, min stoffvenninne!

Jeg har fått så mye fint stoff av Kristine at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. Nydelig silke kjøpt i Hong Kong og London. Vakre møbelstoffer. Tunge flotte gardiner. Jeg blir rent ærefryktig, hvor skal jeg begynne å klippe? Ser for meg noen fine barnekåper, kanskje litt Noa Noa-stil. Og noen enkle, rette silkekjoler til de store jentene. Det er bare litt vanskelig å starte, jeg har hodet fullt av tanker og planer om hva jeg vil gjøre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mine foreldre var ofte ute og reiste til utlandet. Etter å ha kjøpt de tradisjonelle souvenirene begynte mor å kjøpe STOFF til meg og ungene mine som utenlandsgave. Det kom silke fra Thailand og bomull fra India. Jeg sydde! Stoffene var lette og enkle å ha i kofferten. Finnes det finere gave enn et spennende stoff!! Ideen er gratis.