tirsdag 10. juni 2008

Pausefisk

Og mens vi venter på at det skal skje noe morsomt, sender vi en liten pausefisk: Min elskede i sin fine New York Pimp-skjorte, med talende ordknapper fra Snella&Petronella. (Trykk på bildet for å forstørre!)

Jeg har tapt veddemålet med ham om demokratenes presidentkandidat. Det har jeg selvsagt vært klar over de siste tre månedene, men jeg måtte jo vente til Hilary hadde kastet inn hånkledet. Det er akkurat som i Monopol, du vet du har tapt, men sitter like fullt og teller pengene og lurer på om du har råd til en natt til på Rådhusplassen hotell.

 Men jeg er like blid. Våre to regler for veddemål er nemlig:
1) innsatsen skal være en flaske champagne
2) den som vinner skal dele med den som taper 

1 kommentar:

Aase G sa...

En sympatisk veddemålsregel dere har! Godt å høre at forkjølelsen endelig slipper og at ting ser lysere ut!