søndag 9. november 2008

Joda, jeg driver jo litt med håndarbeid også

Litt mange ufotograferte og/eller halvferdige produkter her nå. I dag har jeg vært veldig nyttig - og drevet med veldig finanskriserelevant håndarbeid, nemlig reparasjoner. Ny strikk i en bukse, lappet et par hull, sydd i noen knapper. Hvis jeg reparerer litt tøy hver kveld i omtrent tre år, så har jeg kanskje betalt gårsdagens restaurantutskeielser. Som for øvrig var verdt hver krone!

Hvis det noensinne blir dagslys igjen (og jeg ikke er på jobb når det skjer), skal det legges ut bilder av produksjonen siden sist. For øvrig ser min UFO-liste slik ut:

- lilla bomullsjakke til Lillepus, mangler knappestolper og krage
- brun strikkevest i str to år, bestillingsvare
- et strikkeprosjekt som jeg har arvet fra Anya - en bukse som mangler et ben (ennå...)
- verdens kjedeligste strikkeprosjekt; genser til Frikeprinsessen


3 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Hi,hi...är det "min lilla väst" ?
Vad vill du ha i byte/Karolina

Gryda sa...

Javisst er det din vest! Det går sakte, men bestemt fremover. Tror kanskje jeg ønsker meg noe i velour i bytte - hva med en selebukse i str 86? Gjerne noe med litt lystige farger...

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Ska bli ;-) /Karolina