tirsdag 15. november 2011

...og fordi en regnbue er min venn

En svært enkel genser ble ganske spektakulær med dette garnet. Den er strikket i NORO-garn som jeg kjøpte i København i sommer, og jeg tenker den passer til Lilly sånn litt etter jul. Det er litt av noen fargekombinasjoner, for den som liker denslags. Jeg synes det er fint. En genser til Ebba av samme slag er på pinnene, men den er litt dusere i fargene. Ebba er litt mer kresen, og denne genseren ville nok blitt vurdert som for "guttete".

(Erik, hvis du leser dette, du som er i Japan: NORO-garn er japansk...)


2 kommentarer:

siwi sa...

Fargerik og flott!

Lykkelinn sa...

Så fine farger! Noen av de multifargede fænene blir for skrikete etter min smak, men her var det nydelige, lange fargeskifter. Blir fin genser for fin jente, det der!

God helg ønskes til deg og dine!