fredag 3. desember 2010

Cherry on top



Jeg har fått en award! Som jeg har skrevet tidligere, er jeg ikke så flink til dette med awards, men jeg skal gjøre et hederlig forsøk på å svare på utfordringen (på mitt vis).

Først: takk til Maria på 12 som syr selv. Det er veldig stas å høre at du lar deg inspirere av bloggen min (selv om det ikke er så mye sying for tiden, da). Noe av hyggeligste med å blogge er å få fine tilbakemeldinger fra kjente og ukjente som leser det jeg skriver og kikker på bildene jeg legger ut.

Og så kommer den delen av award-oppfølgingen som jeg har tenkt å ta litt lett på (unnskyld, Maria):

- Skriv tre ting jeg liker å gjøre. Det tror jeg sikkert at den som kikker i bloggen min kan få noen tips om...
- Sende awarden videre til fem andre bloggere. Jeg var alltid den som notorisk brøt kjedebrev, dels av prinsipp, dels av lathet. Istedenfor å sende awarden videre til fem navngitte bloggere, vil jeg takke alle de bloggerne som gir meg godt lesestoff og inspirasjon - de fleste av dem som jeg følger for tiden finner dere på høyresiden av bloggen min, under "Kikk innom".
- Vise mitt drømmebilde. Mange av de fineste bildene mine har allerede havnet i denne bloggen. Bloggen blir litt som en minnebok, som er koselig for oss i familien å kikke tilbake på. Jeg har riktignok en ambisjon å sette inn litt flere bilder av storesøstrene til Lillepus, det blir kanskje litt ensidig. (Hvis de lar meg få lov, da.) Men siden vi nå er i førjulstid og bakemodus, vil jeg gjerne vise noen bakebilder! Det bakes mye her i huset, og Lillepus og Paps er stjernelaget. men det går visst fint å bake på egenhånd også.




1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige bilder. Bestemor Nina