fredag 1. august 2008

Nok et veddemål tapt




I hele sommer har jeg følt meg trygg på at jeg kom til å vinne veddemålet om når Lillepus kom til å begynne å gå. Min elskede hadde riktignok hevdet at Lillepus hadde gått sine første skritt i noen dager nå allerede, men jeg holdt fast på at hun bare falt med en retning. Men i går, på den siste dagen av veddemålet, måtte jeg innse at også dette veddmålet var tapt. Hun står på egenhånd, og går noen nølende skritt alene. Hmph. Også jeg som trodde at jeg skulle slippe å kjøpe champagne denne gangen, hun er jo bare ti måneder, for søren! Ja ja. Værsågod, her er flaska, kjære!

Lillepus har fått sin første tann nå også, tenk at første tann og første skritt skulle komme omtrent samtidig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ER det den nye LANO-jenta?

Anonym sa...

Gratulerer med datter som nå både kan gå og bite fra seg!Det er jenta si, det!

Anonym sa...

Jeg synes nå det burde være litt creds til datteren som både kan gå og så denne nusselige søsteren min gå..
Og hun gikk, altså!
Jeg har faktisk øyevitne fra Inch også.