tirsdag 12. august 2008

Det ble veldig stille i fem minutter

.... og så hadde jeg nøstejobb i en hel time. Så spennende for Lillepus å holde på med strikketøyet til mams -  en fristelse som ikke kunne motstås, det kan jeg godt forstå. Jeg strikker på en tunika i mønster jeg har fått fra Klockarbarn, det blir riktig fint!

Plutselig er både sommeren og permisjonstiden over (dvs: sommeren er jo ikke over, det bare virker sånn. Tenker vi får en skikkelig indian summer om en uke eller to.). Det blir merkbart mindre tid til alt, selvsagt. Det går jo ikke an å fylle dagen med alt jeg har gjort de siste månedene, i tillegg til at jeg skal jobbe åtte timer hver dag. Jeg trives godt med å være tilbake i jobb, altså. Men jeg gleder meg til jeg har kommet litt mer inn i rutinene igjen, slik at jeg  har litt overskudd igjen også når jeg kommer hjem på ettermiddagen. 

2 kommentarer:

Penelene sa...

Der kan du se. Mine unger har for det meste holdt seg unna. Hunden til mine foreldre derimot...

Noe nytt? Jeg håper alt står bra til med vår felles venninne. jeg vil helst ikke plage dem med henvendelser midt oppi dette.

Lykke til med jobbingen fremover. Det er jo et sjokk, men samtidig er det ofte godt med litt variasjon :)

Gryda sa...

Pene Lene, jeg har sendt deg mail.