mandag 25. januar 2010

Klipp og lim


Klipp og lim på Eggero. Alle fikk være med. Paps også.


2 kommentarer:

Tove sa...

Så koselig! Jeg har en helt maken blå stol! Nydelig petrolfarge. Dette er din kusine som skriver forresten, jeg har klart å glemme passordet til den forrige bloggen, så jeg har laget meg en ny. Malva er en av mine favorittblomster, hvis du skulle undre deg over navnevalget. Deilig å være litt anonym synes nå jeg... Den nye bloggen handler om det samme gamle - miljø og hverdagsdrømmerier. Jeg er ikke så flink til å gjøre den kjent, for jeg er litt for sjenert til å skrive så mye kommentarer på folks blogger. Men nå vet DU om den! Så skriver jeg ikke for Skybert alene!

Aase G sa...

Så søte de er! Og så fin vesten har blitt. jeg har dårlig samvittighet for min variant, den ligger nesten ferdig i hylla - og har ligget der leeeenge.... ja, ja..

Veldig fine bilder!