onsdag 1. oktober 2008

Ukens drink


Jeg innser at dette er i ferd med å skli ut - det som i utgangspunktet var en nevenyttig håndarbeids-blogg, blir mer og mer et utstillingsvindu for dekadent livsførsel. Men det er jo en hobby det også, å pløye seg igjennom drinkebøkene? 


Anyways, jeg presenterer forrige ukes drink: Rusty nail

Oppskrift
Fyll et whiskyglass (eller det du har for hånd) med isbiter
Hell over:
3 cl Scotch whisky
3 cl Drambuie

Soundtrack

Vurdering
En innsmigrende liten sak, perfekt på en rufsete høstkveld. Sødmen fra Drambuien i kombinasjon med whiskyen, ga visse assosiasjoner til Southern Comfort. Kanskje ikke verdens mest spennende drink, men veldig koselig.... 

1 kommentar:

SNUX sa...

Hehe, jeg synes det er toppers! Hvem sier at man ikke kan ha andre "hobbyer" enn hovedhobbyen!?

Hmmm- jeg tror kanskje jeg skal begynne og legge ut Ukens Rødvin eller noe:). Hvis man drikker et liiite glass hver kveld, varer jo en flaske en hel uke!