søndag 30. mars 2008

Håndarbeidsblogg

Hmf. Fikk det liksom ikke helt til, det å skrive kloke og dypsindige blogginnlegg. Så herved er dette omdefinert til en håndarbeidsblogg. Det har til nå vært mest strikking, men symaskinen er i ferd med å varmes opp. Dvs - den gikk litt vel varm her i forrige uke, synålen kilte seg fast slik at maskinen rett og slett ikke virker lenger. Den skal på service, og i mellomtiden syr jeg på et treskeverk av en maskin fra IKEA. Min elskede kjøpte den til med på onsdag før påske, da han så hvor lei jeg ble meg fordi maskinen min gikk i stykker. Jeg blir selvsagt litt oppgitt av at tråden ryker hele tiden, og at den syr temmelig ujevnt - men den er helt strålende å ha som reservemaskin. Og så var det en utrolig omtenksom gave!

Det går forresten bedre når jeg bare bruker skikkelig tråd (ikke IKEA-tråd), takk til frøken Snux som tipset om det på bloggen sin!

1 kommentar:

Lille Persille sa...

Så sant, så sant. IKEAtråd suger big time.