fredag 12. desember 2008

Ukens drink

Jeg er heldig. Etter en alt for lang dag på jobb og en litt heftig uke, kom jeg hjem til Lillepus i perlehumør i badebaljen, og min elskede som litt etter hvert laget en utrolig deilig ukens drink. Og nå er han sannelig min hatt i ferd med å diske opp med beef sandwiches til oss begge - og jeg er klar for en perfekt kveld i sofaen...

Drinken heter Almeria, og består av:

to deler brun rom
en del kahlua
en eggehvite

Alt shakes med is, server i kalde glass.

Vi glemte helt soundtrack, men siden det snart er tredje søndag i advent, og dette på en måte var en litt julete drink, tror jeg at "Det lyser i stille grender" med Det norske jentekor funker bra.  Det norske jentekor har forresten sin tradisjonsrike julekonsert i Jacob kirke onsdag 17. desember - anbefales!

Ingen kommentarer: